Friday 7 November 2014

make money

Begin te verdienen 10 000 EUR per maand met deze primitieve GRATIS method Het middel, dat ik ontdekte, heet binaire optie, wat misschien vreemd klinkt, maar in werkelijkheid is het een van de simpelste dingen ter wereld. Het gaat er alleen om iets te kiezen voor handel (bijvoorbeeld een wisselkoers) en daarbij te raden, of de prijs ervan zal stijgen of dalen. Men hoeft helemaal niet te weten hoeveel het stijgt. Het volstaat te weten JA of NEE.

Eenvoudig voorbeeld van binaire optie
U wilt wedden, dat de koers USD/EUR binnen de volgende 60 seconde zal stijgen. De koers steeg de afgelopen 30 minuten, dus het is voor 100% duidelijk, dat hij ook in de komende minuut zal stijgen. Er is een payout van 80 % uitgeschreven en u zet 10Ä in. De koers stijgt en u krijgt 18Ä (10Ä inzet en 8Ä winst, want er was een payout van 80 %). De winst is aardig, omdat u altijd 80 % verdienen, ook al stijgt de koers maar met bijvoorbeeld 0.01%!

En u hoeft niet te wachten. Het duurt slechts 60 seconde en u hoeft alleen te klikken op twee knoppen via het internet.

Step #1 Ik kies een aandeel op het net.
Step #2 Nu kijk ik of het gaat stijgen of dalen ñ (handleiding hiervoor vindt u hieronder)
Step #3 Ik doe handel voor 10Ä - dat betekent dat ik enkel klik op een knop (groei of daling) en kies het bedrag.
Step #4 Ik wacht meestal 5 tot 10 minuten, tijdens selme de handel beoordeeld Word
Step #5 Er komt geld bij op mijn rekening ñ in totaal 18Ä (10Ä investering en 8Ä winst)

Bineare Opties
Wat is het mooiste aan mijn handelsmethode? Aandelen hoeven helemaal niet veel te stijgen. Wanneer een aandeel bijvoorbeeld 50Ä waard is, maakt het helemaal niet uit, of die stijgt naar 51Ä, 55Ä of 50.01Ä. U hoeft alleen maar 10Ä in te zetten en u verdient ALTIJD 8Ä. Alleen maar dankzij het feit, dat de aandeelwaarde steeg.

Omgerekend verdien ik per maand rond de 12000Ä, dat is meer dan 300.000 EUR per maand. In het begin leek het wel een droom. Per dag verdienen ik meer dan in een maand dagelijks werk. Eerst kon ik het niet geloven, maar na een half jaar succesvolle verdiensten begon ik nieuwe plannen voor de toekomst te maken. Ja, ik moet nog steeds iedere dag 'werken', maar dat kan ik overal vandaan via het internet en ik kan zelf bepalen hoe lang. Meestal volstaat mij 1 uur per dag en alles kan ik zelfs vanuit bed doen. - binaire optie



No comments:

Post a Comment